Springbreak - Baseball

 
Sorry för dålig uppdatering, har knappt varit vid datorn något. Är lite annorlunda nu när Ev har springbreak och jag jobbar dagtid. 
 
I måndags så myste vi bara hemma under dagen och lekte, tog en nap runt 12pm sedan åkte vi iväg till parken bredvid mitt gym och spelade bakset. Jag slutade runt 4pm då åkte jag till target och framkallade lite foton och köpte ramar samt protein pulver. Stressade hem snabbt som satan, satte in lite bilder på mig och Peggy i ramarna som var en present till Peggy.  sedan åkte jag iväg och hämtade upp Stephanie, Romaine och Michael. Vi åkte sedan vidare mot Chandler (ligger typ 45 min från Phx) där Peggy hade farväl middag ;/. Hon flyttade till New York i måndags aaaas tråkigt. Min älskade kaffekompis haha, kommer bli annorlunda utan henne här. Den nya au pairen som har ersatt Peggy heter Stephanie hon kommer från Österrike? kommer inte ihåg, hon är iaf trevlig! så det är ju bra. kanske hon blir en ny kaffekompis hah. Aja, middagen åt vi på en mexikanskresturang , super mysig uteservering och god mat. Åkte därifrån runt 8:30pm, jag åkte direkt till gymmet och körde benpass..hade inte så mycket ork efter all mat haha. Andrew hade sin dotter i måndags så han kunde inte joina mig heller...booring. 
 
Tisdag! Jag och Ev busade hemma under morgonen innan naptime sedan direkt efter vi vaknat så bytte vi om och åkte iväg till Phoenix Country Club för lite sol och bad, var väldigt skönt väder igår, är det dock varje dag här.  Jag slutade jobba runt 5pm, skyndade mig att duscha och fixa mig sedan hämtade jag upp några au pairer som bor här i närheten av mig sedan åkte vi vidare till Mesa där vi hade au pair möte. Gårdagens au pair möte var Baseball match. Måste säga att det var otroligt tråkigt, vi hade dåliga platser så vi såg knappt något, + att jag började bli hungrig haha. Jag lämnade matchen efter 1 timme och åkte istället iväg till gymmet och mötte upp Andrew. Vi tränade abs sedan gick ut för en sen middag.
 
Idag är det onsdag! klockan är inte ens 9am så vi har inte hunnit gjort så mycket än. Vi ska klä på oss strax och åka iväg till någon park innan naptime. Ikväll så har jag inga större planer. Slutar runt 5pm sedan ska jag träna under kvällen.
 
8 dagar kvar tills mamma och Lasse är här! dags för mig att börja fixa resväska och kolla kläder snart med. Ska även läsa på lite om Grand Canyon vilket är vårat första stopp på resan. Jag börjar för övrigt bli sjuk...jobbigt värre.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona