Helgen är här igen!

 
Helo!
 
Har inte hänt så mycket sedan sist jag skrev.
I tisdags så var det jobb och träning som vanligt. Efter Ev´s skola så åkte vi hem tills hans kompis Adam där dom lekte ett tag innan det var dags att åka hem och äta middag. Jag jobbade till runt 9pm sedan åkte jag till Andrew.
 
Onsdags så var det bara jobb och träning tror jag, samma sak igår. Jag gör inte så mycket under veckodagarna. Spenderar all min fritid till träning och Andrew haha. Träningsprogrammet /schemat vi har nu är jätte kul fast jobbigt! är helt slut efteråt, vill bara sova.
 
Idag är det fredag! veckan har gått otroligt snabbt. Känns som att det var fredag i förrgår. Jag jobbade 2 timmar under morgonen sedan åkte jag och tränade i några timmar... vart ett otroligt tufft pass idag! men jag planerar inte på att träna lördag/söndag så det behövdes. 
 
Efter träningen så lunchade jag med Andrew och en annan personlig tränare som jobbar på samma gym som Andrew. Jag började jobba igen 4pm, Ev och jag har varit ensamma ikväll så vi har haft våran date night. Det blev pizza och frozen yogurt som vanligt! mysigt. När vi kom hem så läste jag Pippi Långstrumpboken för honom sedan nu så sover han. Han var överdrivet trött, han tog ingen nap idag under dagen heller pga att det är fredag.
 
Mina värdföräldrar är på bröllop ikväll så jag jobbar till runt 10pm, Andrew kommer och hämtar mig efter jag slutat. Imorgon så ska jag, Andrew och Adeyia hans dotter iväg på babyshower. Andrew´s kusin ska ha barn så vi ska alla dit och fira dit, kommer bli mycket folk! babyshower här borta är hur stort som helst haha. Ska bli roligt. 
 
Får se vad mer vi hittar på under helgen, jag ska träffa Johanna på söndag iaf, så mycket vet jag.
 
puss&kram

Kommentarer
Postat av: cecilia

lite konstig fråga kanske men är du och andrew tillsammans? :)

Svar: Hej! heh ja vi är tillsammans :)
sannaaupair.blogg.se

2013-05-04 @ 09:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona