Inflammation in both off my legs...

 
Lite update :
 
I fredags så jobbade jag som sagt till 10pm, Andrew kom och hämtade upp mig direkt efter jag slutat. Vi åkte hem till honom bara och såg film, somnade båda hyftsat tidigt.  
 
Lördags så startade vi morgonen med boot camp! jag körde även en timmes benpass efter det. Efter gymmet så åkte vi iväg och åt god lunch sedan vidare hem. Vi båda råkade somna i soffan, vi sov mellan 3pm-8pm! helt slut båda 2 haha. Vi klev upp duschade och gjorde oss ordning sedan mötte vi upp 2 av hans kompisar för middag och lite spel. Vi var hemma igen 12, då somnade vi i soffan igen, vaknade klockan 3:30am. Gick och la oss i sängen sedan sov vi till 11am!!!! vi sov bort hela dagen haha. Jag har inte sovit såhär mycket sedan innan jag kom till USA. Även om jag är ledig så kan jag inte sova längre än till 8-9am. När vi vaknade så var vi helt slut för vi sovit för mycket, både trodde att vi var sjuka haha. 
 
Vi klev iaf upp! åkte iväg och hjälpte 2 kompisar att flytta, dom flyttade in tillsammans! guuulligaa. Efter flyttningen bjöd dom oss på super god lunch! Jag och Andrew gjorde inte så myckte mer under söndagen. Hans dotter kom runt 4pm, då åt vi middag och såg film. Det var nog hela helgen!
 
Måndag var som vanligt, tisdag som vanligt med. Jobb och träning bara! Idag är det onsdag, Idag har jag också bara jobbat och tränat. Jag har dock fått en inflammation i båda benen!! svin ont gör det, dom är överansträngda. Jag har haft is på benen mycket idag + att jag tar tabletter som förhppningsvis gör mig frisk snabbare. Det är frustrerande! kan inte träna ben + att jag kan knappt ens köra konditionsträning. Känner av det när jag går med, jobbigt läge. Förhoppningsvis så vaknar jag upp i morgon och känner mig lite bättre!
 
Annars då... Jag pratade med Emelie hemma i Sverige idag på skype! var himlans trevligt, skönt att få snacka av sig lite gossip och drama haha. Livet är inte lätt alla gånger. Pappa vi ringer om varann hela tiden! saknar dig, provar ringa dig i morgon med. 
 
Fick en fråga i kommentarfältet om det är dyrt med gymkort här i USA. Det beror väll på vart och vad du är ute efter. Jag har en bra deal på LA Fitness, jag betalar $30 i månaden, då får jag : träna på alla LA Fitness i hela USA, använda alla maskiner, vara med på alla pass, använda jacuzzin samt polen för simmning! Eftersom jag tränar 1-2 ggr dagligen 6 dagar i veckan så är det inga pengar alls för mig haha. Men om du bara tränar 2 ggr  månaden så kanske det inte är värt det. Men vad jag hört så är det billigare oftast med gymkort i USA än i Sverige. Gymmet jag är på nu är både nyöppnat och nyrenoverat så allt är ju nytt och fräscht med! ++
 
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona