Last night in Chicago - Lake Forest

 
hejhopp!
 
Inatt är redan sista natten i Chicago, fredag imorgon! hittils så har jag haft 4 bra dagar här borta med stormar och spöregn! längtar hem till värmen, öknen, svettet, pojkvän, kompisar, bil, hus, hem <3. Chicago är grymt men ska bli skönt att komma hem igen.. Nu var ju den här resan till för jobb och inte nöjen. Jag och Ev har lekt och busat HELA dagarna som aldrig förr. Idag jobbade jag 9 1/2 timme, vi lekte konstant haha. 
 
Huset jag bor i är som en liten 2a, super mysigt! skönaste sängen jag någonsin sovit i, vill inte lämna den....  Har inte så mycket spännande att berätta om den här veckan. Under dagarna har jag jobbat, Jag och Ev har varit i parker, barn museum, bio, legobutik osv. Kvällarna har jag ätit god mat hemma samt ute på resturanger med familjen och deras släkt. 
 
Mitt flyg i morgon går inte förrän 8pm på kvällen, jag kommer vara i Phoenix 10pm.. hoppas på att min man kommer och hämtar upp mig.
 
Johanna ( min svenska au pair kompis) är i Sverige nu!! är avundsjuk.. vill också träffa familj. Hon sa dock efter 2 dagar var hon redo att lämna Sverige igen haha. Hon har inte varit hemma på över 1 år men hon sa att man påminns så fort man kommer hem om varför man inte vill bo i Sverige...KYLIGT värre. Hon var såklart super glad att träffa sin familj. Johanna stannar här i Phoenix ett år till, hon valde att förlänga ett extra år. 
 
Jag har precis duschat nu, ska börja packa sedan lägga mig och kolla på Vampire Diaries. 
 
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Sanna!

Grym blogg, ska lusläsa den i helgen. Jag har skickat ett mail till dig som du jättegärna får läsa och svara på. Ha det gott!

Mvh Sofia

2013-07-10 @ 08:26:18
URL: http://sofialunden.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona