Perfect match!

( lite små muskler börjar jag få iallafall haha :), det där var dock 2 veckor sedan. har hänt mer sen dess. )
 
Hej hej hemskt mycket hej!
 
Igår var det torsdag och jag gjorde inget speciellt. Jag jobbade under morgonen sedan tränade jag som vanligt. Hämtade upp Ev från skolan 3pm sedan slutade jag 5pm. Då åkte jag till gymmet, hämtade Andrew´s bil och hand husnycklar haha. Åkte och handlade mat sedan hem till honom i väntan på att han skulle sluta jobba. Under kvällen så lagade vi god mat och kollade på tv, blev så jag sov över där med. Började inte jobba förrän 12:30pm imorse ändå.
 
Under morgonen idag så tränade jag, idag så tränade jag faktiskt med en kompis som heter Kristy samt en annan personlig tränare. Dagen pass var otroligt jobbigt haha, urs. Vi körde chest, abs & cardio. Efter träningen så åkte jag hem, bytte om samt åt lunch sedan hämtade jag upp Ev från skolan 1pm. Vi åkte direkt iväg på en play date med Krist och hennes son Trey. Ev och Trey är nästan lika gamla, skiljer bara 1 år mellan dom. Båda spelar baseball och gillar samma saker. Dom var en perfekt match! dom blev bästa kompisar på 5 minuter. 
 
Vi var först och lekte i en stor park i ett tag, sedan vidare till Kristy´s hus där dom fortsatta leka. Kl 5pm så åkte vi alla vidare och åt burritos, sist men inte minst vidare till frozen yogurt stället. Var en rolig dag för både mig och Ev. När vi kom hem så var det nästan sängen för honom direkt, han sa knappt emot. Han har lekt så mycket under dagen att han nästan ville gå och sova haha. 
 
Värdföräldrarna är ute ikväll så jag jobbar till 10:30pm, så fort jag slutar så kommer Andrew och plockar upp mig. Jag bor hos honom under helgen som vanligt. 
 
Trevlig helg!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej! Ungefär hur mycket kostar ett gymkort varje månad i USA? :)

2013-05-14 @ 20:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona