Update!

 
Hej! jag tänkte att jag ska försöka sammanfatta och uppdatera lite om vad som har hänt sedan sist jag skrev. Anledningen till varför jag skjuter upp det hela tiden är för att det kommer bli så mycket att skiva. Får kortfatta allt ganska mycket.
 
Sååå.. Sist jag skrev så var vi påväg från Carmel till Long Beach. I Los Angeles så träffade jag upp Jocke, Mats och några andra kompisar till dom! Vi går på en internationell klubb, var packat med folk där men var en väldigtt trevlig kväll! kul att träffa lite folk från hemma. Morgonen efter vilket var fredag så åkte jag, mamma och Lasse till Universal studios! vi var där hela dagen, var riktigt kul. Efter Universal studios så började vi bila mot San Diego, vilket var ca 2-3 timmars bilresa. När vi väl kom fram så var det sent, vi åkte iväg och åt godmiddag inne i Downtown sedan blev det en tidig kväll.
 
Andra dagen i San Diego så shoppade vi och kollade runt lite, vi hade molnigt och tråkigt väder så det blev inge strandhäng. på söndagen så vaknade vi upp till trist väder igen så vi klev upp tidigt, packade väskorna och började bila mot Los Angeles igen. När vi väl kom dit så åkte vi till Santa Monica vilket lätt var det mysigaste stället. Vi gick runt på Venice beach och kollade i butikena som låg vi stranden, super mysigt. Vi avslutade kvällen med god middag på en mexikansk resturang innan jag var tvungen att flyga tillbaka till Phoenix. Mitt flyg gick runnt 9pm om jag inte minns helt fel. Var jobbigt att behöva säga hejdå till mamma och Lasse igen, men jag träffar dom snart igen. På ett sätt så kändes det ganska skönt att få komma hem till Phoenix igen, till vänner pojkvän, gym osv.Tillbaka till vardagen liksom. 
 
 
Resan var super bra! jag är väldigt tacksam och glad över att jag fick vara med och resa runt och se så mycket ställen. Bästa stället vi var på var nog Grand Canyon! det var galet mäktigt att se. 
 
När jag kom hem igen på söndagnatt så var Andrew snäll och hämtade upp mig från flygplatsen! kul att se honom igen, hade saknat honom. Jag somnade omgående när jag kom hem och börjde jobba som vanligt igen på måndag morgon. 
 
Nu var det typ 2 veckor sedan jag kom hem? tiden går snabbt. Det har nog inte hänt så himla mycket sedan jag kom hem. Jag tränar på som vanligt, nästan 2 gånger dagligen, tycker fortfarande att det är super kul.
 
Idag är det måndag igen och jag är tillbaka på jobbet som vanligt, jag har i stort sett varit ledig hela helgen. Fredags så jobbade jag till runt 4:30pm, på kvällen så åkte jag och Andrew iväg och åt middag med 2 av hans kompisar. Var en super fin resturang! vi hade en egen kock som lagade mat till oss ute i resturangen på vårat bord,gjorde en massa trix och var allmänt rolig. Var riktigt kul! grymt bra mat med. 
Lördag så vaknade vi tidigt, Andrew hade sin boot camp klass kl.10am så jag klev upp och var med på hans klass med. Efter träningen så jobbade jag 2 timmar sedan åkte jag tillbaka till Andrew igen. Vi åkte ut till hans kusins hus där det var lite mer folk. Vi grillade och kollde på UFC, mysig kväll! hans familj och släkt är hur sköna som helst så det är kul.
 
Igår var det söndag och vi "sov ut" till 8am sedan åkte vi ut till Anthem där det ligger en stor outlet. Vi var bara intresserade av Nike butiken! Jag köpte ett par nya nike spring skor, tränings shorts och ett träningslinne. Andrew fick med sig shorts och t-shirt med. Vi skyndade oss hem igen efter det, duschade och gjorde oss i ordningn sedan åkte vi iväg och åt lunch drack lite drinkar med 2 utav Andres klienter, super trevliga! Vi satt ute i säkert 3 timmar, om inte mer. Vilket var lagomt svettigt i och med att det var solklart och + 40 grader hela dagen, ska bli samma väder idag och resten av veckan. 
Under eftermiddagen så åkte vi hem duschade och bytte om igen sedan var vi bortbjudna till en kompis som också jobbar som personlig tränare på LA Fitness fast ett annar gym. Han och hans flickvän bjöd på god mat och dounts haha, mums. Resten av kvällen så såg jag och Andrew bara på film.
 
Idag jobbade jag 2 timmar under morgonen, just nu sitter jag och väntar på mina protein bars som är i ugnen. Jag ska äta frukost snart sedan 12 ska jag iväg till gymmet och träna. 
 
Jag har otroligt mycket bilder, jag orkar dock inte gå igenom och lägga upp alla nu. Jag har även tappat bort mitt minneskort till kameran där alla Los Angeles bilderna är på, det borde vara här hemma någonstans, ska kika lite senare. Jag hade redan gjort i ordning lite bilder som skulle tillhöra "Long Beach" inlägget jag skulle göra så jag lägger upp dom bilderna i det här inlägget. 
 
Puss&kram
hoppas alla har det bra, saknar er där hemma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona