Babyshower / Pain & Gain

 
Nu var det ett tag sedan igen, ska jag vara ärlig så känner jag knappt för att blogga längre. Det är mest för er skull där hemma i Sverige så som fam, vänner och så. 
 
Såå vad har hänt sedan sist jag skrev..?
 
I fredags så jobbade jag till runt midnatt sedan åkte jag hem till Andrew, jag har bott där som vanligt hela helgen. Lördags så lunchade jag , Andrew och Adeiya med hans mamma på en jätte god mexikansk resturang. Runt 4pm så åkte vi till Andrew´s kusin som hade babyshower. Var hur fint som helst, temat var rosa och zebrarandigt. Jag har aldrig varit på babyshower förut, var väldigt trevligt. Vi var kvar där ända tills runt 10pm tror jag, sedan så åkte vi hem och tvärslocknade hela kvällen. Jag hade druckit strawberry margaritas hela kvällen så jag var ganska trött haha.
 
Söndag = vilodag.. Alla 3 sov ut till runt 8-9am sedan blev det shopping. Både jag och Adeiya behövde nya klänningar så Andrew fick stå ut med våran shopping under dagen haha. Adeiya åkte till sin mamma runt 3pm. Då åkte jag och Andrew iväg på bio och såg filmen Pain & Gain, SÅÅÅÅ bra film! rekommenderas starkt. Efter bion så åkte vi och köpte sushi som vi tog med oss hem, sedan spenderade vi resten av kvällen hemma framför tvn med frukt,vin och sushi! super mysigt.
 
Måndag & tisdag har inte hänt så mycket. Jobb och träning som vanligt. Idag är det onsdag och jag jobbar till 8:30pm, så har typ 25 min kvar. Startade dagen med 2 tim jobb sedan åkte jag iväg för en fika med Romaine och Stephannie, var trevligt! 
 
Nu ska värdpappan gå ut med hunden då ska jag duscha och sedan åka till Andrew.
 
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona