Home made protein bars

 
hola!
 
Idag har varit en väldigt avslappnad och mysig dag med Ev. Vi busade hemma under förmiddagen, åt lunch och tog en nap. Efter vi vilat så åkte vi iväg itll Phoenix Country club och badade i 2 timmar innan det var dags att åka hem. Ev hittade en massa tjejer som han lekte med haha, tjejtjusaren. 
 
Slutade 5:15pm, ligger lite smått död i soffan nu och ska ta hem lite nya avsnitt av min serie. Ska iväg till gymmet runt 8pm. benpass benpass!. Imorgon jobbar jag bara mellan 8:30-1:30 sedan är jag ledig hela helgen! otroligt skönt ska det bli. Ska INTE gå ut den här helgen, ska bara ta det lugnt och mysa. 
 
Jag gjorde egna protein bars idag! väldigt enkelt måste jag säga. INGET socker så dom var inte så söta, men nyttiga dock. Nästa gång ska jag nog tillsäta någon typ av nötsmör i, blev ganska många så ska äta upp dom här först sedan prova något annat nästa gång. Men dom blev väldigt goda iaf! mättande med.
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: mormor

allt låter underbart, men vi saknade dej i påskhelgen när Anders och Jenny gifte om sej, och sedan hade mingelfest med närmre 60 nära och kära. Morfar och jag skjutsade Lill och Lasse till tåget i söndags då dom påbörjade resan till dej.
Kram mormor

2013-04-01 @ 14:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona