High on life

 
Tooorsdag! varit en helt perfekt dag måste jag säga, strålande sol och värme hela dagen. Nästan lite för varmt, hade ju inte skadat om det fläktade lite liksom. 
 
Började dagen med att jobba 1 timme under morgonen, så fort Ev åkt till skolan så åt jag fukost sedan la jag mig ute i 2 timmar innan jag åkte iväg till gymmet och tränade. Efter gymmet så åkte jag hem och åt snabb lunch sedan hämtade jag upp Ev från skolan. Han hade bränt sig ganska bra i ansiktet idag av solen så kände att vi borde vara inomhus resten av kvällen. Vi spelade en massa spel, kollade på film samt åt middag framför tvn! mysigt. 
 
Nu har han lagt sig i vanlig ordning, sitter här och kollar på lite sidor ang Grand Canyon, längtar tills mamma och Lasse kommer! då ska vi dit och hikea, kommer bli gymt. mäktigt att se!
 
Kan nämna här att jag bjöd mina värdföräldrar på salt lakrits haha, dom var inte så imponerade av det...kände det på mig. Men det andra salta/sura godiset tycktre dom om, Ev med!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona