Helgens

 
heloo!
 
tänkte uppdatera lite om helgen, har faktiskt inte gjort speciellt mycket. Har varit en väldigt lugn helg, super skönt!
 
Fredags så jobbade jag till 4:30pm, efter jobbet så åkte jag till Phoenix Country club med familjen. Där hade dom buffeé med hur mycket god mat som helst! var jätte mysigt. När jag kom hem igen runt 8pm så färgade jag håret, gjorde anisktsmask och somnade runt 11pm till en film. Vaknade upp lördag morgon 6am pigg och glad haha.. redo att börja äta. Var dock överdrivet tidigt så jag gick och hämtade mitt saltlakrits och kollade på film till runt 9am.
 
Under morgonen så skypeade jag med mamma en sväng sen samt med pappa och Gabbi. Johanna kom hit runt 11am, vi gjorde oss redo och åkte iväg till Arizona mills! Där käkade vi lunch och shoppade, gick runt där i stort sett hela dagen. Jag fick med mig löparskor (röda och super fina) , en klänning och en parfym. Åt onyttig pizza till lunch haha gott. Började jobba 5pm, busade med Ev lite sedan åkte han och jag iväg för våran date night, blev pizza (igen), sedan avslutade vi kvällen med film och frozen yogurt! var en mysig kväll. När Ev somnat så kollade jag på film och åt en massa frukt! mumsigt värre.
 
Söndagen började jag med att åka iväg och träna med min tränare, vi kan kalla honom Mr.A haha. Vi körde ett ganska tungt pass måste jag säga. Efter träningen så bjöd han ut mig på middag. Vi åkte iväg till en kubansk resturang, otroligt god mat!! mysig ute servering med. Var över + 20 på kvällen så det var skönt att sitta ute. Efter middagen så kollade vi på identity thief på bio, GRYM film! så galet rolig, den rekommenderas starkt. Var en himla mysig kväll måste jag säga :) superduper. Han är en sån som går runt bilen för att öppna dörren åt mig när jag ska sätta mig haha, över gentleman. Sånna finns det inte många av.
 
Idag är det måndag! jag jobbade under morgonen ett tag, skjutsade Ev till skolan sedan agerade jag chaufför til min värdpappa som hade varit och tagit prover på sjukhuset och sånt. På vägen hem så stannade vi till och handlade lite matvaror. När jag kom hem så bytte jag bara om i stort sett sedan åkte jag iväg till gymmet och var där i 3 timmar. 
 
Efter gymmet så åkte jag direkt och hämtade upp älskade Ev, vi åkte hem och åt lite snacks sedan spelade vi Baseball, fotboll samt basket haha..lär vara ganska sleeten i morgon. Nu ligger Ev och sussar, jag känner att jag behöver krypa ner snart jag med haha, all sol, träning och lekande gör en trött...klagar dock inte!
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: cecilia

betalar du för din mat själv? :) och hur var maten på förberedelsekursen i new york?? :O

Svar: Du hittar svar på din kommentar i ett inlägg :)
sannaaupair.blogg.se

2013-03-19 @ 19:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona