Happy Easter?

 
Jag har faktiskt ingen aning om det är påsk idag, är det ? haha, alla skriver om påsken på fb så jag bara hänger på ja. nog om det.
 
Igår så var jag och Ev i Encantopark och busade en massa! Romaine mötte även upp oss där och berättade om hennes semester. Hon har precis varit i bla både Grand Canyon och San Francisco så det var roligt att höra vad dom gjorde där och hur dom tyckte det var. Dom verkar vara väldigt nöjda iaf! Efter parken så tog både jag och Ev en nap, vi båda är helt slut efter allt lekande redan vid lunchtid haha. En nap på det så är vi redo att leka lika länge igen! 
 
Efter napen så åkte vi och handlade lite mat, så fort vi kom hem så gjorde vi påskpyssel. Vi gjorde påskkort, påskteckningar och målade ägg! Han tyckte det var jätte kul så kanske hittar på något liknande idag. 
 
Värdpappan är bortrest på resor med jobbet vilket betyder att jag lagar mat med mycket ost, ägg, mjölk. sååååsiga maträtter dvs! pappan är nämligen allergisk till... haha ah nästan allt . Men bland annat mjölk och ost så vi kan inte äta sån mat annars. Så fort han åker iväg så passar vi på att göra något riktigt såsigt. 
Till middag så gjorde jag cheddarost lasagne haha, herregud vad onyttigt , men otroligt gott. Åkte efter middagen direkt till gymmet, jag och Andrew körde back & abs igår! känner inte ens av det idag, får köra lite hårdare idag. Dagens pass är BEN! wiho, vi mätte mina lår igår haha.... satan vad dom växt på bara lite mer än 2 veckor. muskliga lår börjar jag få iaf, känner nästan att jag vill ta det lite lugnt med låren nu. Vi får la se hur det blir. 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona