Hangover weekend

 
Hoppas alla haft en grym helg! det har jag haft, sömnlös men bra.
 
Fredags så jobbade jag som vanligt, var på gymmet under dagen och körde abs / cardio ensam.. trist att träna ensam nu när man är van vid att ha en träningspartner. Mötte även upp 3 tjejkompisar under dagen och fikade, kul att träffa tjejerna och surra lite. Slutade jobba 5pm, då åkte jag vidare mot Peggy, vi packade in all hennes packning i min bil sedan åkte vi vidare till hennes kompis och lämnade av alla väskor. Vi stannade även till och åt en smaskig middag! mysigt värre. Var hemma igen runt 9pm, Andrew hämtade upp mig runt 10pm , då åkte vi vidare till Firehouse I Tempe (en klubb) där mötte vi upp några av hans gamla kollegor från förra LA Fitness han jobbade på. Blev en väääldigt sent kväll haha urs, men var himla trevlig kväll. 
 
Lördag morgon = bakis och övertrött. Börjar dagen med att äta frukt och ligga ute och sola, somnade så klart. Kunde inte riktigt hjälpa det. Åkte iväg till gymmet 12pm, jag och Andrew körde back & biceps..ingen av oss mådde speciellt bra så vi skippade cardion, var nog för det bästa. Efter gymmet så la jag mig ute och råkade somna igen, super skönt väder! Runt 6pm så hämtade Johanna upp mig, vi åkte och käkade mat sedan vidare hem till henne. Fixade oss för kvällen sedan så drog vi på en födelsedagsfest (ingen aning om vem som fyllde år haha) Festen var i Tempe i ett penthouse 30 våningar upp! galet läge, otrolig utsikt. Där var det uppdukat med massvis av olika shots, dj och massvis med fulla människor haha. Festen var OK! slutade med att jag och Johanna gick vidare till Firehouse, festade där ett tag sedan runt 5am så började vi dra oss hemåt haha.
 
Vaknade upp söndag..ungefär lika pigg som lördagmorgon. Vi åt frukost ute i solstolarna och bara slappade under morgonen. 2:30pm så mötte jag upp Andrew och hans dotter på Health Expo, var en stor fitnessmässa. Där hade dom massa prover på protein drinkar och massa tränings utrustningar. Vårat gym LAF var även där, var en bra mässa! hela min kyl är full av olika vitamindrinkar och protein pulver haha. Efter mässan åkte vi iväg och åt på en super god mexikansk resturang! mysigt, otroligt bra mat. 
 
Idag är det måndag! Ev har springbreak hela veckan vilket betyder att han inte har skola. Vi har 10 lektimmar varje dag under veckan haha, full fart! Ev och jag myser framför en film just nu. Vi ska ut på gården och leka strax sedan iväg till parken, sen troligen åka till Phx Country Club för sol/bad.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona