Food Factor # Day 25

 
Fredag imorgon! vilket innebär att lördagen närmar sig. önskar nästan att jag kunde hoppa över hela fredagen så jag bara får vakna upp lördag morgon och börja äta hahah..gottegris man är. Har många kompisar och bekanta som hoppat på den här dieten! as grymt, go go go.
 
Dagens fukost: Sekta ägg , keso + kanel samt te.
Dagens lunch: Tacosoppa IGEN, gott dock. + en mixsallad.
Dagens middag: Jag gjorde senap&basilika biffar, använde mig av Jonny´s senap!! satans gott kan jag lova, mums. Åt även linser, gröna bönor, sallad sant en broccolisoppa på sidan om.
 
Dagens träning: Rygg och biceps, samt cardio. Min tränare fick man att lyfta väldigt tungt idag haha, det kommer garanterat att kännas i morgon. Min tränare frågade även ut mig på middag, på svenska haha aw, tyckte jag var lite charmigt. Kul att vissa anstränger sig liksom. Tränar själv imorgon, tror bara att jag kör cardio 1 timme i morgon, är alldeles för öm i kroppen för att köra styrka. Ska försöka inte träna något alls lördag/söndag.
 
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona