Food Factor # Day 23

 
Dagens frukost: stekt ägg, keso + kanel, kopp te
Dagens lunch: Tacosoppa, stekta grönsaker, sallad och kyckling.
Dagens middag: Slow cooked asian beef + sallad.
 
Dagens träning: 1 1/2 timme legs, 60 squats samt 30 min cardio. Tränade med PTn idag med, lär garanterat kännas i benen i morgon! haha , det hoppas vi iallafall. Var några dagar sedan jag körde ben nu ju. Muskeln i magen känns i stort sett bra nu så jag ska köra abs i morgon, ska dock ta det väldigt lugnt!! Vill inte göra illa den igen haha. Hade en himla träningsvärk i armarna i dag kan jag lova, har haft det lite jobbigt att lyfta dom. Är nog helt återställd i morgon dock :).. i armarna iaf haha.
 
Nuu ska jag lägga mig och kolla på film sedan sova, behöver min skönhetssömn!
godnatt

Kommentarer
Postat av: Tanja

Kan man få recept på taco soppan och enchiladas. Ser så gott ut.

2013-04-04 @ 01:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona