Food Factor # Day 12

 
Freeeedag! vi vet ju alla vad det betyder! imorgon får jag äta vad jag vill, i vilka mängder jag vill! Hoppas att vi alla tar detta på störta allvar, för det kan jag lova att jag gör. Har aldrig någonsin förut längtat så mycket till lördagar haha. Jag har en lista på onyttig mat jag ska hinna få i mig i morgon, önskar jag kunde gå och lägga mig nu redan så jag får vakna upp och feta i mig. Aja, nog om det haha.
 
Dagens frukost: 2 äggmuffins, keso + kanel & kopp te. ( 2 muffins var dock inte tillräckligt, kommer nog behöva äta 3 stycken imorgon eller välja till något mer att äta under frukost).
Dagens lunch: Biffar, chili con carne,"asiatisk pytt", tomat, paprika samst broccolisoppa.
Dagens middag: Har inte hunnit så långt än, ska ut och äta middag ikväll så jag ska nog välja en sallad med något gott kött.
 
Dagens träning: 1 timme zumba + 1 timme Body works plus abs. SÄMSTA zumba passet jag någonsin varit på. Så himla dålig tant som höll i det så jag trodde jag skulle svimma. Hon måste varut mellan 50-60 år gammal, förstod sig inte alls på vad hon gjorde. ingen rytm ingen tanke bakom koreografin överhuvudtaget. Hon var så dålig så jag kommer klaga på det imorgon till LA Fitness och hoppas på att dom tar in en till eller byter ut henne. Jag betalar pengar för att gå på klasserna där och jag tänker inte betala för sån dålig zumba. Ingen stor grej tycker kanske vissa, men det är nämligen så att jag skrev upp mig på LA Fitness mycket för att jag ville börja köra Zumba igen! så det är svin trist. Aja får se vad dom säger i morgon. 
 
 

Kommentarer
Postat av: pappa

50 är väll ingen ålder??!!!!!

Svar: haha my bad, så kanske det är men är man zumba instruktör så kanske man ska vara lite yngre så man orkar med det man ska göra :p
sannaaupair.blogg.se

2013-03-02 @ 07:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona