Cloudy

 
Heeelo!
 
Idag har det varit molnigt hela dagen, super trist. Kändes konstigt haha, är inte alls van vid att det inte är sol. En dag utan sol är väl kanske bara bra? Jag jobbade 1 timme under morgonen i vanlig ordning, var lite lat under morgonen och la mig i sängen och kollade på serier tills det var dags för gymmet. Åkte till gymmet 11:30, jag och A körde abs och carido idag! var ett roligt pass. Vi avslutade träningen med en promenad ute i parken utanför gymmet! 
 
Åkte direkt från gymmet och handlade matvaror och så, hämtade sedan upp Ev från skolan. Vi åkte direkt hem och spelade lite spel sedan runt 5pm började jag med maten. Gjorde citrus marinerad kyckling med brysselkål och en blandsallad, smarrigt värre. Nu har jag precis badat och lagt Ev, jag ska strax gå ut till mig och duscha sedan lägga mig för en film innan jag somnar.
 
Jag sitter just nu och kollar lite på weekend klasser. Var meningen att jag och Johanna skulle åka till Los Angeles i maj och läsa våra creds men det är fullbokat överrallt i LA ända tills juli! vilket är alldeles för sent. Jag kommer behöva studera något här i Phoenix istället... trist. Men funderar dock på att läsa något med Fitness. Skulle gärna vilja läsa till personlig tränare, ska kika runt lite och prata med min LCC om det är möjligt, kan hända att det är en för stor klass som kostar för mycket. Vi får se, skulle vara roligt iaf! annares skulle det även vara roligt att ta en zumba instruktörklass! inte helt fel.
 
Det är för övrigt bara 16 dagar kvar tills jag träffar mamma och Lasse! om 14 dagar så är dom i LA. Längtaaaar! ska bli galet skönt med lite resande också <3. önskar bara att resten av familjen kom med dom, men er resterande träffar jag ju i sommar!
 
xoxo
 


Tack Carloline för tipset ang gröten! ska prova det i morgon.
Kajsa: Jag hade en startvikt på 54kg, väger nu 51,5kg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona