Basketball

 
Godkväll! eller godmorgon snart på er hemma i Sverige.
 
Imorse så jobbade jag 1 timme under morgonen, när Ev åkte till skolan så käkade jag frukost sedan la jag mig ute i solen och läste i 1 1/2 timme. Åkte iväg till gymmet 12:30 idag med, Jag och A körde ben idag! brändes som satan i slutet haha. Börjar känna en inflammation i smalbenen.....!!!! jävla helvete. Har fått tips på några tabletter som jag ska äta nu för att få bort inflammationen innan allt bryter ut. Åkte direkt från gymmet till Evs skola, var på gymmet lite länge idag så blev till att äta lunch i bilen, tur man har en 30 minuters körning! hinnar man äta i lugn och ro haha. 
 
Jag och Ev åkte direkt hem efter skolan och åt lite snacks sedan åkte vi iväg till en park som ligger bredvid mitt gym. Där har dom basketplan samt lekpark. Vi var där och spelade och lekte i strax över 2 timmar sedan åkte vi hemåt igen för att äta middag. Nå mycket mer intressant har jag faktiskt inte gjort idag, skönt med fredag i morgon! är ledig hela helgen, har eventuellt redan planer för hela helgen men får se vad jag väljer att göra. Ska ju vara fint väder som vanligt så ska nog iväg och hikea på söndag....om jag inte går ut lördag dvs. 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona