Styrketräning

 
Godmorgon!
 
Igår så gjorde jag i stort sett ingenting förutom att jobba, latade mig hela dagen. Var bara hemma och kollade på tv, sov och skypeade. Det är inte ofta jag har sånna dagar så det är väl helt okej. Skulle träna igår men det gjorde jag inte...inte ens lite haha. När jag kom hem från att ha hämtat Ev på skolan så gick vi ut och lekte star wars krig samt spelade basket! skönt väder ute. Efter jobbet 7:30pm så åkte jag iväg och mötte upp Johanna för kaffe och surr på Starbucks. Vi satt ute och pratade till strax efter 10pm. Väl hemma så slocknade jag omgående.
 
idag så jobbade jag som vanligt en timme under morgonen. Nu har jag precis avslutat dagens träningspass. Körde 1 timmes styrka med och utan vikter. Tänkte att jag börjar lite lätt eftersom det var några dagar sedan jag tränade nu. Stretchade super länge så hoppas att jag inte känner av något i morgon. Nu är klockan snart 11am, jag hade egentligen tänkte att lagt mig ute och sola idag eftersom vi skulle få så varmt, men det verkar som att det ska vara mulet hela dagen? så jag skippar nog det. 
 
Ska hämta upp Ev 3pm så jag får se vad jag gör tills dess. Ska ju även på Lady Gaga konserten ikväll!! Ska försöka ta mycket bilder och lägga upp här på bloggen.
 
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona