Old Town Scottsdale

Goddagens!
 
I torsdags så tror jag inte att jag gjorde något speciellt? jobbade typ bara och träffade Peggy för fika. Kanske gjorde något annat men kan inte komma på det nu. Igår jobbade jag till 5:30pm, åkte och mötte Johanna på Fashion Square strax efter det. Vi shoppade lite sedan köpte vi med oss mat hem till henne. Förfestade och käkade hos henne innan vi åkte in mot Old Town Scottsdale. Hade en riktigt bra kväll ute! lite skumma stalkers men annars helt ok! men mycket sköna människor med. Tänkte inte ens skriva hur sent det blev, kan säga att jag behöver min skönhetssömn inatt.
 
Började jobba 12 idag, just nu sitter jag och Ev och kollar på madagaskar. Vi ska börja åka iväg mot en Puppet show snart haha. 2 mad mice? eller något hette showen. Ska bli intressant att se. Vi har haft världens kaos väder här inatt och under morgonen/dagen. När jag skulle åka hem från Johanna i morse så kunde jag knappt komma fram på vägen. SÅÅÅ mycket vatten överallt, vattnet har liksom ingenstans att ta vägen så det ligger kvar på vägen. Folk kan inte köra i det här vädret heller så låg typ i 30mph på motorvägen! tog ett tag att komma hem kan jag säga. Men det var otäckt! lätt att få vattenplaning. 
 
Nu måste jag springa, jag och Ev ska iväg på showen. 
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona