Nikon Coolpix P7700

 
Blev så att jag köpte en Nikon Coolpix P7700 i fredags innan jag åkte till San Diego. Dyrare än jag hade tänkt mig men så värt det! jag älskar den här kameran, den tar så jäkla bra bilder, är super enkel att hantera samt att den är smidig och lätt. Skulle egentligen köpa en Canon Powershot G12 men det blev ju en massa strul, tur det för den här Nikon som jag köpte är bättre! är väldigt nöjd med mitt köp kan starkt rekomendera den. 
 
Skönt att äntligen slippa Iphone bilderna! Iphonen kan ta väldigt fina bilder med färger och så men kvaliten på bilderna är ju otroligt dåliga + att bildfilerna är så små att man kan inte riktigt göra något med dom. Har ju min stora Nikon D90 med externblixten men den kameran är alldeles för stor, tung och dyr för att ha med sig på hiking/resor osv. Den här kameran var perfekt för allt det! Kostar mellan $500-$550 här i USA. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona