Lady Gaga

 
Halo, sry för dålig uppdatering! finns inte så mycket tid till att blogga längre, man är inte hemma så ofta. Sist jag skrev var i torsdags. Jag har har bokstavligen haft träningsvärk sedan dess, ända tills igår!! 
 
Under dom här 4 dagarna så har jag umgåts med kompisar och legat sängliggandes pga träningsvärk. Jag och några tjejkompisar var ut i Scottsdale i lördags, var en galet lyckad kväll! vet inte hur mycket jag borde skriva om det här men det var en bra kväll! lite urspårad men rolig. Kom hem från Johanna runt 11am, gick direkt och la mig och sov. Sov till runt 4:30pm, åt mat och sov igen haha. Helt slut. Jag har en jäkla tandvärk med! kan inte öppna munnen helt samt jag kan inte ens sova på höger sida pga tanden. Jag tror att det är en av mina visdomständer som är påväg ut och irriterar tandköttet men jag vet inte. Det känns inte riktigt som att jag har råd att ta reda på det heller. Får se hur jag mår efter San Diego, är det inte bättre då så får jag boka en tid hos tandläkaren.
 
Idag var första gången på nästan 5 dagar som jag har kunnat träna igen! kändes otroligt skönt. Jag körde 45 min styrka samt 1 timmes powerwalk. Jag täntke ut och hikea men jag borde nog ta det lite lugnt innan jag kör så hårt igen. Jag tror min kropp fick en chock när jag körde så hårt med vikterna, har ju inte tränat med vikter sen jag bodde i Sverige. Vi hade en jäkla vattenläcka på taket idag! på tala om ingenting. Jag låg inne i tvrummet efter träningen och var helt död, jag hörde vatten men trodde det regnade ute haha. Tills grannen ringer på dörren och säger att det sprutar vatten från taket. Jag ringde min värpappa och berättade så han fick ringa en rörmockare. 
 
Nu hinner jag inte skriva mer, ska iväg och fika med en kompis. puss
 
BTW! Jag har bokat biljetter till en Lady Gaga konsert här i Phoenix nu 23 Jan, 3 dagar efter jag kommer hem från San diego! längtar ihjäl mig. Vi fick sittplatser för bara $49 på Ebay! coooool.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona