Camelback Mountain

 
Igår så startade jag dagen med Yoga nere i Downtown PHX. Det var en skön start på dagen, jag somnade dock nästan. Efter Yogan så åkte jag hem och tränade lite styrka, innan jag visste ordet av det så var klockan redan 12:30pm. 2:30pm så åkte jag jag hämtade upp Ev som vanligt från skolan. Väl hemma så busade vi bara en massa sedan efter middagen så åkte jag iväg till Starbucks för kvällsfika med Peggan. Väl hemma runt 10pm så tvär slocknade jag.
 
Idag var första dagen som jag skjutsade Ev till skolan ensam, det gick väll helt okej förutom att det var typ 1 timmes billkö. Vad är oddsen att det är en bilolycka på vägen till skolan och sedan en på vägen hem?? Hela motorvägen stod stilla, great. Väl hemma så förberedde jag och M middagen för kvällen. Kl. 10:30 mötte jag upp en ny au pair från Schweiz, hon kom i fredags och bor endast 3 minuter från mig!! så jäkla grymt. Vi tog en snabb fika sedan tog jag med henne och visade Echo Canyon. Perfekt väder för hiking idag, svalt i skuggan men varmt i solen. Efter att vi kommit ner från toppen så satte vi oss i solen och solade ett tag. Mysig dag! Jag hade lovat min kropp att inte träna nå mer innan San Diego på fredag, men jag kan inte sluta hah. Jag vet inte vad det är med mig? otroligt motiverad. Super kul. 
 
Hämtade upp Ev i vanlig ordning. under eftermiddagen så har vi busat ute samt lekt med lego. Nu har han precis lagt sig. Jag ska kanske iväg och fika med några kompisar annars går jag direkt till sängen! mina muskler är trötta och mitt huvud med haha.
 
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona