80 dagar i USA!

 
Heluu.
 
Idag är jag trött och har träningsvärk i baklåren haha. Inte gör det än piggare att det regnar ute heller. Jag är dock väldigt glad över att det äntligen regnar!! men känns konstigt, känns inte som att man är i Arizona längre. Arizona blir ett helt annat ställe när det är mulet och regnar. Tur att det i storts sett aldrig händer.
 
Gårdagens Lady Gaga konsert var hur bra som helst! Hon spelade i US AIRWAYS CENTER, ligger ca 10 minuter från mitt hus.  Jag tror det var 15000 människor där. Riktigt mäktigt att se henne live. Det är dock svårt att avgöra om hon är som hon är som person eller om hon går på droger haha. Hon är väldigt extrem, visade rumpan för publiken och det var väldigt mycket sex. Något som var roligt med showen var att hon hade överraskningar hela tiden. Hon ringde random människor i publiken på deras mobiltelefoner och sjöng för dom samt bjöd dom på efterfest bakom scen efter showen, hon tog även upp en liten flicka på scen som hon höll i handen under en låt medan hon sjung, frågade flickan om hennes drömmar osv. det var fint.  Jag har aldrig förut lagt märket till hur bra röst hon har, hon är otroligt bra på att sjunga. Nästan så jag tyckte hennes låtar var bättre live än inspelat. 
 
Showen höll på i 2 timmar och 15 minuter, men vi var där till 7pm för att det var en DJ som spelade innan Lady Gaga körde igång. Så vi satt alltså i lokalen i 4tim och 15min!! Såå galet varmt blev det, för även om klockan är efter midnatt så är det ändå + 19 grader. Höll nästan på att somna under sista låten haha, inte ok. Men det var helt klart en grym show, värt pengarna! Det var en rolig kväll, roligaste är ändå när alla 15000 människor ska lämna konsertlokalen samtidigt…….suck.
 
Btw. min kameras batteri dog efter halva konserten!!!! typ det värsta som kunde hända haha, vad är oddsen liksom. less jag blev.
 
Just nu sitter jag och äter lunch, har precis kommit hem från Peggy. Jag åkte dit för att få lite hjälp att plugga inför teoriprovet jag ska göra imorgon. Det är väl typ det jag gjort idag än så länge. Pluggat inför körprovet samt sovit i 1 timme. Jag ska åka iväg och hämta Ev från skolan snart. Tråkigt väder ute så vi ska nog hitta på något skoj inomhus!
 
Jag har massor av bilder sen konserten igår, men måste rensa igenom dom först så bilderna kommer upp senare idag i ett eget inlägg. 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona