Miguel Concert!!

 
 
I fredags så var ju jag och Johanna på Miguel konserten, har var så himla grym!! Lätt den bästa konserten jag varit på. Han var riktigt duktig live, det var sån himla skön stämning när han uppträdde. Alla sjöng med i alla låtar och var helt galna haha. Mycket tjejer där, vilket är förståeligt. Konserten slutade inte förrän 12am! så efteråt åkte vi hem och sov haha, vi var supertrötta. Kände inte riktigt att vi orkade med efterfesten, skulle bli så himla sent. 
 
Lördagen så sov vi ut ända till 10am! skönt. Lördag var ju min fridag!!! jag fick äta precis vad jag ville i vilka mängder jag ville haha. Jag vaknade 5am, redo att äta!! men Johanna kände inte för att kliva upp så tidigt så jag somnade om.. När vi vaknade så åt vi frukost sedan gjorde vi oss i ordning och åkte iväg mot Arizona Mill shoppingcentret. Överdrivet mycket folk där!! Jag fick med mig hem lite träningskläder från Nike, var egentligen skor jag skulle köpa men hittade inga passande så jag uppdaterade träningsgarderoben istället, vilket var behövligt! 
 
Vi gjick omkring i Arizona mill från 11am till nästan 4pm haha. Vi åt lunch där och greja med. Var en mysig dag! När vi kom hem till mig igen så blev vi sugna på donuts! Så vi började åka mot Fry´s, bredvid Fry´s så ligger ett nyöppnat gym som heter LA Fitness, dom hade öppningsdag och öppethus igår så av någon anledning så stannade vi till där för att kika hur det såg ut. Slutade med att vi båda skrev in oss på gymmet, super fräscht där! Har tillgång till gymmet, klasser, basket, volleyball och simbassänger! På sommaren så kommer man ju inte kunna träna utomhus för det kommer vara för varmt, så man måste nästan ha tillgång till ett gym. Både jag och Johanna ska träffa en personlig tränare där på lördag för att gå igenom våra mål och sånt. Lite ironiskt, vi skulle köpa donuts men skrev in oss på gym istället.! MEN jag köpte mina donuts efteråt ;) dom ville vi inte missa haha. 
 
När vi kom hem till mig igen så var klockan runt 6-7pm så Johanna åkte hem till sig och jag tog det lugnt hemma bara. Kollade på lite serier, drack vin och somnade tidigt! 
 
Idag är det söndag och jag började jobba 9:30am i morse, jobbar bara till 12:30pm sedan slutar jag. Kl. 2pm blir jag upphämtad för Hiking med en kompis. Ska bli roligt.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona