.....Lördag kom snabbare

 
Goodagens!
 
Idag skjutsade jag Ev till skolan 7:30, åkte direkt därifrån till LA Fitness, körde 2 pass på raken sedan åkte jag hem och åt lunch. Skypeade även med min mor! nu är det inte långt kvar tills dom kommer, längtar ihjäl mig!! Jag och min värdmamma hämtade upp Ev runt 3pm, passade på att handla mat innan.
När vi kom hem så spelade vi självklart legospel, sen lekte vi även ute med. Ev har varit på så himla fnissigt humör idag haha, mysunge! 
 
Jag,Ev och min värdmamma lagade mat tillsammans idag, riktigt smarrigt blev det! Nu har Ev precis lagt sig och sovit, värdmamman ska bara gå ut med hunden sedan slutar jag. Jag ska gå direkt till sängen, är så trött så jag skulle kunna somna sittandes. LÄNGTAR ihjäl mig till helgen, Jag och Johanna ska ut på lördag + att jag får äta vad jag vill på lördag med!! kommer bli en grym lördag haha.
 
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona