Life of Pi

 
Idag jobbade jag en timme under morgonen. Skypeade även med Emelie en 1 på morgonen! super kul. Trist att tiden går så snabbt bara haha, 1 timme bara sprang iväg. Hade kunnat pratat i evigheter. Efter skypesamtalet så åkte jag iväg till LA Fitness och tränade. Hem efter träningen och började laga en massa luncher haha. Jag äter ju typ samma sak till lunch varje dag ändå så jag tänkte varför inte göra några luncher så det bara är att värma på istället för att behöva laga samma luncher varje dag. Efter lunchen så skypeade jag med min kära fader sedan åkte jag och hämtade upp Ev från skolan.
 
När vi kom hem så...........spelade vi legospel. JAG DÖR!! haha vi spelar det typ 15 gånger dagaligen, han blir aldrig trött på spelet. Men men.. så länge han är glad så är jag glad. Tvingade ut honom på gården i 1 timme iaf, kände att vi behövde en paus från spelet. Min värdpappa är bortrest med sitt jobb under 2-3 dagar så det är bara jag, Ev och min värdmamma nu här hemma. När M kom hem frå jobbet så åkte vi och åt burritos, jag beställde en burrito utan bröd? hahah, vart inte ens en burrito längre. Nu när vi kom hem så gav vi Ev ett bad, läste sagor och nu sover han. 
 
Igår innan jag la mig så kollade jag på filmen Life of Pi! Har hört så himla mycket om den så var tvungen att kolla på den. Lätt sevärd! lite skum och annorlunda men en väldigt rörande och fin film. 
 
Nu blir det ducsh, något avsnitt av en serie sedan soooova :)
BTW... jag har sånt himla sug efter min mormors currykyckling just nu, skulle göra vad som helst för att få äta det!!!
 
Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona