Friday / Miguel

 
Thaaaaaaaank god for friday!
 
Imorse jobbade jag i en timme, gjorde Ev redo för skolan och så sedan tog hans mamma honom till skolan. När Ev åkt til skolan så tränade jag bara sedan har jag inte hunnit gjort så mycket mer under dagen haha. Jag hämtar alltid upp Ev från skolan kl. 1pm på fredagar så det fanns inte så mycket tid till annat. När vi kom hem så spelade vi legospel sedan tog vi en promenad till parken och lekte där ett tag. Jag slutade 4:30pm idag så jag har slutat nu, ligger och väntar på att Johanna ska komma hit....seeeg tjej dock ;).
 
När Johanna kommer hit så ska vi äta middag sedan fixa oss och åka vidare till MIGUEL KONSERTEN!! längtar ihjäl mig. Insåg dock precis att man INTE får ha med sig kameror på konserten! Fuck.. jag som tänkte ta en massa grymma bilder. Men jag får väl försöka ta lite bilder med telefonen istället, bättre än inget. Efter konserten så har jag ingen aning om vad vi ska göra. Miguel konserten har en efterfest i Tempe på Cadillac Ranch, vi står på listan till efterfesten så vi kanske åker dit om vi inte får för oss något annat. Lite tråkigt bara att jag inte kan ta ett glas vin....men men nu är det inte långt kvar tills lördag!
 
Nu ska jag gå och börja kolla vad jag ska ha för kläder.
Ha en grym helg!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona