Food Factor # Day 9

Tisdag!! bara 21 dagar kvar av dieten.......yeey. Allt flyter på som vanligt, inget negativt att säga förutom att min kropp känner sig lite små trött haha. 
 
Dagens frukost: Keso + kanel ( inte speciellt gott ), 2 ägg + en kopp te.
Dagens lunch: Chili con carne, tacobiff, 1/2 avocado, gurka, morötter, ärtor, broccoli och rödlök
Dagens middag : Burritoröra utan bröd.........
 
Luncherna jag gjorde idag var en nyttigare variant av chili con carne, tacobiffar + farmors broccolisoppa. MUMS!
 
Dagens träning: 40 minuters simmning + 30 minuters styrka. Var så himla öm i kroppen när jag vaknade så jag valde att ta det lite lugnt med träningen idag. Simma var dock jobbigare än jag trodde det skulle vara! men bra träning har jag hört. Avslutade träningen med jacuzzi!! super skönt. Satte i hörlurarna i öronen och låg och lyssnade på musik och bara slappnade av, super skönt.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona