Food Factor # Day 8

 
Det här måste vara första gången någonsin som jag verkligen ser resultat av träning och äta nyttigt. Förut när jag tränat och försökt äta nyttigt så har jag alltid fuskat med kosten och träningen vilket har lett till inget resultat. Idag har det gått 8 dagar sedan jag körde igång och jag har redan gått ner 2kg + att jag ser redan resultat på min kropp! Att se ett sånt tydligt resultat på så kort tid får mig att bli ännu mer motiverad! super kul.
 
Dagens frukost: Spenat&broccoli omelett + te
Dagens lunch: Teryaki kyckling, broccoli, champinjoner, grönsallad, ärtor och mexikansk bönröra.
Dagens middag: köttfärs stekt med svamp,vitlök och gullök. Mexikansk bönröra, ärtor och grönsallad.
 
Dagens träning: 30 min spinning, 1 tim zumba + 30 minuters vikter.
 
Idag var första träningen på LA Fitness, det var himla bra där! Zumbapasset var nog det roligaste men jobbigaste zumbapasset jag varit på. Hon som höll i passet var helt galen haha, var helt dyngsur i svett efter passet! Smärtan i smalbenen har gått bort, vet inte om det kanske är för att jag inte sprungit sen i fredags eller vad det beror på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona