Food Factor # Day 6 - ÄTA VAD JAG VILL DAG!

 
I lördags så var ju min fridag, jag fick äta precis vad jag ville under hela dagen. Pga av mina smalben så valde jag att inte träna något heller igår. Jag åt så himla mycket skräpmat igår, verkligen allt du kan tänka på haha. Men jag måste faktiskt säga att det var inte lika gott som jag trodde att det skulle vara , nästan så jag känner nu efteråt att jag skulle kunnat skippa skräpmaten igår och bara nöjt mig med frukt. Längtade nästan tills söndag så jag skulle få komma igång som vanligt igen med kost och träning. Skräpmat är överskattat!
 
Som jag nämnde i inlägget innan så skrev jag in mig på LA Fitness igår, kommer behövas nu när det blir varmare + att jag har tillgång till allt där. Jag ska nog försöka börja simma lite nu till veckan samt ta zumbaklasser. På lördag så träffar jag min personliga tränare, han ska hjälpa mig att nå dom mål jag vill nå. Vi ska gå igenom alla maskiner och göra mig ett schema. Jag har fått hemläxa där jag ska skriva ner mina mål, mina matvanor och sånna saker. Ser jag fam emot! Jag ska gå dit redan i morgon och se vad dom har för pass. 
 
Jag kan säga att jag redan ser och känner resultat efter dom här få dagarna! så himla roligt, gör att man känner sig ännu mer motiverad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona