Food Factor # Day 5

 
Allt flyter på bra som vanligt! har inte så himla mycket att säga mer.
 
Dagens mat: 
Frukost: Omelett med gruka och en kopp te.
Lunch: sallad med rödlök,morötter,tomat,rädisor, blomkål, stekta champinjoner och biffar.
Liten lunch: sallad, ärtor, avocado och tacokyckling.
Middag: Har inte hunnit så långt än men ska göra något med köttfärs och broccoli/bönröra.
 
Dagens träning:
40min kondition + 30 minuters vikter. Idag så tränade jag styrka innan löpningen vilket jag inte kommer att göra om igen. Jag vet att vissa säger att man ska träna så men jag är alldeles för slut i musklerna efter styrkepasset för att kunna springa. Vaknade även upp med en himla smärta i smalbenen, fick höra att det kan bero på 2 saker: Fel skor eller benhinneinflammation. Hoppas INTE på benhinneinflammation, jag vill inte att något ska störa min träning nu när jag väl kommit igång. Gör satans ont dock, kan knappt lyfta upp fötterna haha. Jobbigt läge att gå i klackar ikväll....wish me luck.
 
 

Kommentarer
Postat av: pappa

du ska rulla på hela foten som en gungbräda.
inte platta fötter då kan de bli så.
behöver inte vara skorna.puss pappa.

Svar: Okej tack pappa! :)
sannaaupair.blogg.se

2013-02-23 @ 08:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona