Food Factor # Day 10

 
Känner verkligen att den här dieten blir svårare och svårare..jag är SUPER motiverad till träningen men jag har sånt sötsug hela tiden att jag blir galen! Börjar bli ganska less på en del grejer jag äter dagligen också, måste försöka hitta nya grönsaker som är mättande att äta ett tag. några tips någon??
 
Dagens frukost: Omelett, keso+kanel samt 1 kopp te.
Dagens lunch: Broccolisoppa, Teryakikyckling,bönor,rödlök och morötter.
Dagens lilla lunch: Chili con carne + ärtor.
Dagens middag: citronmarinerad kyckling med ungsstekt squash + avocado. (Jag har en känsla av att squash inte är tillåtet i dieten, insåg det nu efter. Har faktiskt ingen aning, men tror inte det.) opss.. Aja smarrigt värre vare det iallafall!
 
Dagens träning: 1 timmes Step Circult + 1 timmes Body Works plus abs.
 
FYSATAN säger jag bara! Jag kan lova er att jag grinade nästan sista kvarten av andra passet, kändes som mina muskler gick sönder haha, krampade lagomt skönt. Visste inte riktigt vad jag gav mig in på förrän efteråt, båda passen har bara med vikter,styrka och stepbräda att göra..urs! Men det kändes bra efteråt iaf! trött men bra. Imorgon ska jag nog ta det lugnare, mamma klagar lite att jag tränar för hårt haha..tror nog bara att det blir Yoga och något annat lätt pass eller promenad imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona