Encanto Park

(Dom här bilder är sedan jag var och sprang i Encanto park förut idag, den här parken ligger 4 minuter från mig. Så himla fint där! mysigt att springa/gå där.)
 
Hejhopp!
 
Idag har det varit finare väder än igår, fortfarande kallt dock! när jag skulle skjutsa Ev till skolan i morse så hade vi +5 grader..brrrrr!! Jobbigt när man inte ens äger kläder för kallare väder haha. Men nu under helgen ska temperaturen gå upp mot +20-+23 igen så det ser vi fram emot. Under dagen har jag tränat och lagat mat bara, skypeade med mamma och pappa innan jag hämtade Ev från skolan. Pappa ska skicka en massa godis till mig!!! längtar så jag dör. Han ska även skicka Jonny´s senap! mumsigt värre. Just nu känner jag att jag skulle kunna äta Jonny´s direkt från flaskan haha. All mat från Sverige känns frestande. Trist bara att dom godaste sakerna från Sverige är kylvaror..dom går ju inte att skicka. 
 
Mer idag så har jag och Ev bara spelat spel och tagit det lugnt hemma. Min värdmamma har fått halsfluss!! Gud vad jag inte får bli sjuk just nu. För blir jag sjuk kan jag inte träna på samma sett och det kommer sabba upp allt. Ska försöka hålla mig på avstånd tills jag vet att det inte smittar mer. Just nu så ligger Ev och sover, jag har slutat. Johanna och Erik ringde precis och ville bjuda mig på en husfest med en massa snygga baseball killar hahah.. orka. Jag ska upp 05:45am, känns inte så frestande. Men vore det inte för jobb så vore det ju grymt.
 
Jag ska gå ut till mig snart, hoppa in i duschen sedan slå igång en film och somna tidigt. 
 
PS. Ni som kommenterar: Jag svarar alltid på kommentarer, för att se mina svar så gå bara in i inlägget du har kommenterat, för jag har svarat där. just so u guys know.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona