Camelback Mountain

 
Hallooj!!
 
Idag efter jobbet så åkte jag och en kompis iväg och hikeade på Camelback Mountain. Var ganska kyligt idag men man bli som tur är varm när man hikear upp. Tog oss nästan 2 timmar upp och ner, ....jag var inte den sega haha. När jag kom hem runt 5pm så körde jag 30 minuters vikter.
 
Nu har jag precis ätit en stoooor välförtjänt middag, blev utbjuden på bio ikväll men jag orkar inte. Känner jag mig själv rätt så kommer jag ändå bara somna under filmen haha. Jag somnar alltid när jag är på bio under kvällarna, kan helt enkelt inte hjälpa det. Speciellt efter 2 1/2 timmes träning lär man somna. Just nu är min kropp trött och redo för sängen! Jag ska ta en lång och varm dusch sedan somna tidigt. Imorgon börjar en ny vecka igen! Ska iväg på zumba under morgonen imorgon på LA Fitness! I´m Excited! motiverad som satan.. kanske kör spinningpass innan zumban med, beror på hur mycket träningsverk jag har när jag vaknar i morgon haha. 
 
Aja I´m out! Jag kör inget Food Factor inlägg idag för hela dagen har varit lite konstig. Har bara ätit 2 mål idag för jag sov längre. Jag uppdaterar med ett längre inlägg om det i morgon.
 
xoxoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona