Weekend <3

 
Dålig uppdaterung över helgen som vanligt. Ber om ursäkt.
 
Fredags så jobbade jag bara mellan 9:30-1:30pm, kort och skön dag. Jag och Ev spenderade helaq dagen på barnmuseumet som ligger här i Downtown phx. Efter jobbet så åkte jag iväg till gymmet och tränade, vi tränade abs om jag inte minns fel. Åkte hem efter träningen, duschade och så sedan runt 8pm så hämtade Andrew upp mig, vi åkte och köpte mat sedan hem till han och kollade på film bara. Skön och lugn kväll! 
 
Lördag morgon så skulle han upp tidigt och jobba...han höll i boot camp klasser runt 9am sedan hade han kunder fram till 12pm. Jag mötte upp honom när han slutat jobba. Vi körde benpass? kommer faktiakt inte ihåg vad vi tränade för något haha. Vi åkte iaf direkt från gymmet sedan till en outlet mall och köpte oss lite nya träningsgrejer. Jag fick med mig en träningsväska, träningsbyxor, blender flaska samt pre-preformance powder. Från outlet stället åkte vi direkt till en sushiresturang vid mig och åt lunch, suuuper gott!
 
Lördag kväll så gjorde vi inget speciellt, vi myste hemma bara sedan åkte vi iväg på bio under kvällen och såg The Host, helt ok! jag var inte speciellt imponerad av den filmen. Höll mig vaken iaf! måte få lite beröm för det.
 
Söndag var det ju påsk! jag var faktiskt i kyrkan haha.. Andrew, hans mamma och en annan personlig tränare skulle dit så jag följde med som sällskap. Lika bra att jag inte yttrar mig något om det, vet inte ritkigt vad jag ska säga. Ser inte riktigt poängen i det hela men men.. allt jag kunde tänka på inne i kyrkan var vad jag skulle äta när jag kom ut där ifrån. Fick ett märkligt sug på äggmacka haha.. 
 
Andrew hade sin dotter i söndags så vi 3 åkte iväg på en resturang efter kyrkan och åt lunch. Hem sedan för att busa massa och kolla på tv. Vi avslutade kvällen med kinamat. myisg och avslappnad helg!
 
Igår var det måndag, skönt på ett sett att komma tillbaka till vardagen efter både springbreak och helg. Ev började skolan igen som vanligt igår, han verkar tycka att det var kul. Han hade saknat alla hans kompisar. Jag jobbade 1 timme under morgonen sedan resterande av dagen så tränade jag och Andrew benpass. Gick super! Hämtade upp Ev 3om som vanligt. Vi åkte direkt hem och lekte ute på gården samt spelade legospel.
Efter middagen så åkte jag iväg till gymmet igen haha.. skäms på mig. Körde dock bara 1 timmes cardio!! inge vikter. Sällan jag är på gymmet 2ggr dagligren så det är ok. Var ju inte på gymmet alls i söndags. 
 
Tisdag idag! jobbade 2 timmar under morgonen sedan låg jag ute och läste i ett tag innan jag åkte iväg till gymmet. Vi körde biceps och bröst idag....tråkigt. Körde även en massa cardio! brände 750 kalorier, kändes skönt. Efter gymmet så åkte jag och Andrew iväg och käkade lunch sedan runt 4pm hämtade jag upp Ev från skolan. Vi har lekt och kollat film nu under kvällen, jag  ska lägga honom strax. Hans föräldrar har date night ikväll så jag jobbar itll 10:45pm.
 
Igår så kom mamma och Lasse fram till Los Angeles!! känns overkligt att dom är här i USA. Dom bor just nu i Santa Monica tills torsdag morgon då dom kommer hit till mig i Phoenix. Santa monica ska vara bland det finaste stället i LA så jag kan tänka mig att dom har det bra. 1 1/2 dygn kvar sedan är dom här!! längtar. 
 
Tack för kommentren mormor! saknar er alla där hemma. Hoppas Anders och Jennys bröllop var fint. Hälsa morfar och alla i skåne från mig :)
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona