Greetings from San Francisco!

 
I söndags när vi kom tillbaka till Phoenix så åkte vi direkt iväg till Arizona mills, där shoppade vi stort sett hela dagen. Alla hittade lite smått och gott, vi gick där i timmar. Man kan verkligen spendera hela dagen där, vi gick endast igenom några affärer. Shopping tar tid! Efter Arizona mills så åkte vi hem igen, jag hade ju inte ens börjat packa så det behövdes ju också göras. Runt 9pm så åkte jag iväg till Andrew, vi kollade på The Anchorman, älskar den filmen! så himla flummig haha. 
 
Vi klev upp 5:15am imorse, vårat flyg till San Francisco gick tidigt under morgonen. Jag har aldrig varit i San Francisco förut men det är super mysigt här! Allt ser väldigt gammaldags ut här. himla mycket backar, brantaste backarna jag varit med om! helt galet haha. Vi har gått runt in nästan 7 timmar idag! haha jävla hurtiga människor man är på semester med. Vi åt middag på ett jätte mysigt diner, vi har shoppat en del idag med. Vi har även gått på världens kurvigaste gata? eller vad den nu heter haha. Vi har haft himla tur med vädret idag, hade upp mot + 20 och sol hela dagen, lite blåsigt dock. Antar att det är något man får ta om man är i San Francisco. 
 
Nu ligger mamma och Lasse utslagna och sovandes i sängen bredvid här, roliga ungdommar liksom. Jag ligger och kollar igen bilder och dricker vin haha. Imorgon ska vi till Alcatraz!!! vi har bokat en guidad tur så vi ska få gå inne i Alcatraz och kolla. Det ska bli jäkla mäktigt att se! speciellt efter att man sett Alcatraz serien. Alcatraz turen är inte förrän runt 2pm så tror vi skulle iväg på något annat under morgonen. 
 
Aaaaja, nu ska jag också försöka sova. är ganska slut efter dagens vandring. 
pusss
 
( Ps. Tanja jag har sett din kommentar! jag fixar med recepten när jag kommer hem igen, ge mig din mailadress så skickar jag dom där. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona