Family!

 
Hejhopp! ska försöka återberätta dom senaste dagarna, har inte haft tid att blogga.
 
Onsdag så gjorde jag inget speciellt, jag tränade som vanligt under dagen, passade även på att fika och shoppa lite med en kompis. Jobbade till runt 8pm sedan efter jobbet åkte jag till gymmet igen, mötte sedan upp Andrew för middag. 
 
Torsdag, jobbade jag 2 timmar under morgonen, på vägen hem från Evs skola så stannade jag till och tränade i 2 timmar. Körde kondition och benpass. Direkt från gymmet till biltvätten och fick min bil handtvättad, dom gjorde ett otroligt dåligt jobb. trist. Direkt från biltvätten åkte jag till flygplatsen och hämtade upp mamma och Lasse!!! går inte att förklara känslan när jag såg dom på flygplatsen, kändes som jag drömde. Jag och mamma grinade en skvätt som vanligt haha, kunde inte låta bli. Vi åkte ganska direkt från flygplatsen till ett sushi ställe bredvid mig och åt lunch, jag åt som vanligt alldeles för mycket. Fick i mig 20 bitar haha, mådde ganska dåligt efteråt.
 
Mer under torsdagen så hämtade vi upp Ev från skolan 3pm, han var lite blyg i början men annars glad att se mamma och Lasse. Han visste ju om att dom hade svenskt godis med sig så det går ju alltid hem haha. Efter hans skola så åkte vi till en lekpark och lekte lite, åkte sedan hem. Mamma och Lasse kommer jätte bra överrens med min värdmamma och värdpappa så det känns jätte kul!! Vi avslutade kvällen med en mysig middag på Pita Jungle! Efter middagen så åkte jag iväg till Andrew en sväng.
 
Fredagen så jobbade jag 1 timme under morgonen! Efter vi släppt av Ev på skolan så åkte vi direkt till till ett Hiking ställe som ligger ganska nära mig. Squaw Peak heter det om jag inte minns helt fel, mamma och Lasses första hikingtur, dom tyckte jättemycket om det! det trodde jag dom skulle göra med. Aktiva som dom är ;). Efter hikningen åkte vi hem och åt super god lunch, en massa frukt och kyckling. Hämtade upp Ev 1pm vi stannade till efter hans skola och köpte frozen yogurt sedan åkte vi vidare till Phoenix Country club för solning och bad. Vi hade nog upp till +36 grader i fredags så det var skönt. Under kvällen så åt jag, mamma och Lasse middag med min värdfamilj på klubben igen. Dom hade buffeé, pastakväll super gott! Min värdmammas syster var även på besök. Var en mysig kväll.
 
Känns helt otroligt att ha mamma och Lasse här, så himla mysigt att dom få se hur jag bor och jobbar. Önskar resten av min familj var här med dock <3. Men jag träffar ju er resterande inom några månader. 
 
Jag skriver om lördagen i ett eget inlägg, annars blir det för mycket.
 
PS. TACK för kuvertet farmor&farfar <3 Saknar er
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona