Packning på hög nivå!

 
Igår runt 21:00 började jag att packa, bättre sent än aldrig! Hade mamma som hjälp så det gick ganska bra, dock ser det ut som ett bombnedslag överallt här hemma haha. Det är svårt att hålla fint när man packar och rensar. Vi började att provpacka resväskan lite, dock så hänger det typ lika mycket kläder i tvättrummet som också ska med. Har en känsla av att jag måste packa om ganska mycket. Rensa bort en hel del så jag klarar 23kg. Jag började även att rensa bland alla mina andra grejer i rummet och packade ner allt i kartonger. Jag måste säga att jag hann med otroligt mycket igår, höll på till runt 00:00. Nu är det faktiskt inte så mycket mer att göra förutom att packa om resväskan lite. Men det är jäkligt svårt att välja vad som ska med och vad som ska stanna hemma.
 
Igår var ju även jag, mamma och Isabelle på bio och såg Taken 2. Självklart var första filmen bättre, men jag tyckte ändå att 2an var bra! Spännande och det hände mycket hela tiden. Mysigt att få göra något tillsammans med mamma och syrran.
 
Idag ska jag åka ut och hälsa på min farmor ett tag, sedan tänkte jag försöka hinna förbi hos Ida och Milton med. I eftermiddag ska jag ut och äta hos pappa, blir nog så att jag sover över där inatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona