Serier

 
Känner att jag har för mycket i huvudet för att kunna sova. Är super trött men kan helt enkelt inte slappna av hah.
Har nu under kvällen suttit och pratat lite med resten av Au Pair tjejerna som ska åka från arlanda samtidigt som jag, skönt att fått lite kontakt med dom. Vi ska alla försöka fixa så vi får sitta bredvid varann på flyget, samt mötas upp innan på arlanda. 
 
Istället för att sova så håller jag på att fixa hem en lite nya serier som jag kan ha på datorn nu under min resa, skönt att ha många valmöjligheter när det gäller serier!. Alla serier jag redan följer har slut på nya avsnitt för tillfället, så jag får helt enkelt börja följa lite nya serier.
 
Måste försöka sova! Godnatt

Kommentarer
Postat av: victoria bakkman

ladda hem SUITS! kung serie!

Svar: Okej! ska göra det :) tack
sannaaupair.blogg.se

2012-10-31 @ 13:35:24
URL: http://vcta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona