Mot Stockholm

Har spenderat hela dagen till att förbereda mig inför Stockholmsresan. Är så himla nervös över att jag ska glömma några viktiga papper till ambassaden. Skulle jag glömma något papper, eller det är minsta fel på något så kommer dom skicka ut mig på en gång, då lär jag inte få en ny tid på ambassaden förrän i typ december. 
 
Vårat tåg mot Stockholm går 18:02, så vi är framme 21:40. Jag och mamma ska sova på något vandrarhem intill Centralstationen så det är ganska skönt. Sedan i morgon får vi ta buss från centralen till ambassaden, skulle bara ta ca 12 minuter att åka. Nu ska jag ringa och beställa lite sushi som jag och mamma ska ha med oss på tåget!
 
Utgången i lördags var väldigt lyckad! Vi började kvällen på Allstar med god middag och trevligt folk. Satt kvar efter middagen och drack lite vin och surrade, det var en jäkligt bra dj där. Runt 00:30 gick vi vidare till Oskar, träffade upp lite mer tjejer och fortsatte kvällen där. Kom hem runt 03:30, slocknade omgående!
 
Uppdaterar mer när vi varit hos ambassaden i morgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona