MacBook Pro, Im in loveee

 
Imorse blev det till att kliva upp 10:00, åkte iväg med pappa ut till Birsta. Jag skulle kolla på en ny dator och pappa var ute efter en webbcam och en mic så vi kan skypea sedan när jag är i USA. Innan jag visste ordet av det så hade jag köpt mig en MacBook Pro, den är så fin!!...men jag fattar ingenting av den? Tog mig typ 5 minuter innan jag insåg hur man stängde av skiten. Det kommer väll desto mer jag pysslar med den.
 
Just nu är jag ute hos min pappa i Juniskär, vi ska äta godmiddag och umgås lite! mysigt värre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona