"Extra" moster till lilla Milton

 
 
I måndags morse 08:23, födde en utav mina ingifta systrar en liten som som heter Milton, så nu har man gått och blivit "extra" moster. Han är så himla fin!, perfekt barn. Det känns helt overkligt att Ida har blivit mamma, jag tror inte riktigt att hon har förstått det än heller.
 
Jag kom precis hem från BB nu, har varit där ett tag idag och myst med lillbebisen och surrat lite med Ida. Jag känner lite stress med att få träffa Milton i och med att jag åker ner mot Arlanda nästa söndag, sedan lär jag ju inte träffa honom på över 1 år. Jag får passa på att mysa med honom massor nu innan jag åker.
Ida och Milton får komma hem från BB idag, så jag ska snart ut till bilen och montera fast babyskyddet sedan åka upp till BB och hämta dom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona