Amerikanskt Visum / Internationellt körkort

 
Äntligen har både mitt visum och mitt internationella körkort kommit! nu kan inget gå fel.....peppar peppar.
Fotot var väl inte det snyggaste, men så länge jag får komma in i landet så är jag nöjd haha. Nu är allt klart förutom packningen, skönt. 
 
Idag har jag varit både ute i birsta och i stan med Carro. Jag bytte min dataväska samt köpte lite grejer jag hade kvar att köpa inför resan. Köpte galet mycket Chai te, typ 5 paket. Är osäker på att dom har det tet där så jag kan lika gärna ta med mig, det väger ju inte direkt något. Köpte även en till strömadapter samt hdmi-kabel som jag verkligen hoppas passar! var tvungen att gissa vilken jag skulle köpa när jag var i affären. Fick även hem mina solglasögon idag. Jag lämnade in dom till mamma i veckan så hon kunde korta bågarna och lite sånt. Jag kommer att använda solglasögon varje dag i Phoenix så jag är förberedd med bra solglasögon!.
 
Nu håller jag på att tvättar för fullt, ska snart plocka upp mamma och syrran sedan ska vi iväg på bio och se Taken 2.
 

Kommentarer
Postat av: Mici

Chai-téet på Starbucks ska tydligen vara jättegott!

Svar: Grymt! :) men jag vill kunna dricka hemma med ;)
sannaaupair.blogg.se

2012-10-31 @ 14:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona