Tuesday

 
Idag var min första riktiga arbetsdag! gick bra, lite ändrade planer bara. Blev inte så jag skjutsade Ev till skolan idag. Hans mamma hade under morgonen berättat för honom att jag skulle skjutsa honom till skolan och då hade han börjat grina haha, stackarn. Men jag förstår honom, allt är nytt för honom. Han är så van vid att hans mamma och pappa gör allt med honom, och nu helt plötsligt så ska jag vara med han överallt istället. Det kommer nog ta ett litet tag innan han känner att han litar lika mycket på mig som hans föräldrar. 
 
Istället så hjälpte jag till under morgonen med frukost osv. När dom åkte till skolan så åt jag frukost sedan hade värdmamman skrivit en lista till mig med ärenden. Var iväg och handlade lite mat, lämnade tillbaka kläder samt åkte till Party City och köpte en massa Legoparty grejer! Ev fyller 4år nu 5 december, men vi ska ha födelsedagskalas för honom redan nu den 1 december. Efter ärendena så gjorde jag iordning en massa frukt, tog på mig bikinin och la mig och vilade ute i 2 timmar. 2:30pm åkte jag till Ev´s skola och hämtade upp honom, gick bra! inget bråk alls. När vi kom hem så lekte vi med lego, färglagde och lekte ute. 
 
Nu har jag i vanlig ordning precis läst honom en saga och lagt honom. Ska gå ut till mitt hus nu och försöka färga mina ögonfransar. Sist jag gjorde det så fick jag färg i hela ögonen hah, det gjorde ungefär lika ont som det låter.
Wish me luck!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona