Robot Factory

 
Idag var sista dagen i Chicago, imorgonbitti flyger vi hem till Phoenix igen. Idag så tog vi det bara lugnt under morgonen. Runt 11am åkte vi till Robot Factory, det var ett stort ställe med en massa bord fulla med lego! Där kunde man bygga hur mycket lego man ville, dom hade även pärmar där man kunde välja vad man skulle bygga om man inte hade några ideér. Det va jag, värdmamman, värdpappan, Ev och Ev´s farmor som var där, jag tror att vi alla hade lika kul haha. Roande att bygga lego, jag byggde en basebollspelare! väldigt stilig.
 
Efter Robot Factory så åkte vi till en mexikansk resturang och åt lunch, åkte sedan hem för en nap. Jag vilade inget, istället så skypeade jag med mamma, syrran och pappa. Nu under kvällen så har vi bara myst i soffan och lekt med ännu mer lego. 
 
Nu ska Ev sova strax så jag ska börja packa ihop alla mina saker så det är klart tills i morgon när vi åker. Flygplatsen ligger en timmes bilkörning här ifrån så vi måste åka tidigt om vi ska hinna checka in osv. Väckarklockan ringer 4am imorgonbitti, vårat flyg går 7am. 
 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona