Mycket att göra, lite tid..!

 
Igårkväll hade vi en jätte mysig kväll hemma hos pappa. Pappa hade lagat Fläsk med löksås, såååå gott! jag åt så mycket att jag fick ont i magen. Resten utav kvällen satt vi och pratade och så bara. Jag hjälpte pappa och Gabbi med Skypekonton och jag installerade även en webbcam/mic på pappas dator.
 
Idag har det varit fullt ös hela dagen! Började med att luncha med mamma 12:00, vi gick och åt sushi. Sushin var god men riset var så löst så bitarna bara ramlade isär när man tog upp dom med pinnarna, så ett minus där. Efter det så gick vi och handlade lite på stan. Åkte sedan hem igen för att lämna av lite grejer och åkte sedan ut till farmor. Farmor var snäll och sydde min skinnjacka som jag ska ha med mig till USA, den hade fått ett stort hål bak mot ryggen. Vi satt och pratade lite och sa hejdå. När jag skulle gå så vart farmor ledsen, jag är en sån som alltid grinar när alla grinar så .....jag började också grina haha. Det var första gången nu som jag sa hejdå på ett tag till någon. Om det var så jobbigt att säga hejdå till farmor så kan jag bara tänka mig hur jobbigt det kommer att bli och säga hejdå till mamma, pappa och syrran. Det längtar jag inte till.
 
Efter farmor så åkte jag på Media Markt, skulle köpa en HDMI kabel till min nya dator. Jag var tydligen tvungen att köpa någon typ av adapter som jag sedan sätter in HDMI kabeln i, efter många om och men så löste det sig. Åkte direkt därifrån till Forex, hade ju helt glömt bort att jag kanske borde ha lite dollar med mig till USA haha. Egentligen så skulle jag hunnit med att träffa Malin, träffa Carro och åka och gratta min faster som fyller år idag med. Men det finns ingen tid!! Det är så himla mycket jag ska göra men tiden räcker inte riktigt till, så jag fick skjuta upp lite grejer idag som jag får försöka hinna med under fredag/lördag istället.
 
Nu ikväll så ska jag bara mysa hemma med mamma, vi får passa på att rå om varann. Känner mig helt slut i huvudet, det får bli en tidigkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona