Mill Ave, Tempe

(Mill Ave)
 
(Bilder från paraden och middagen igår, dom hade suuuper bra mat där! Jag åt en California Burrito)
 
Kom fram till Phoenix igår runt 11am, vi åkte hem och packade upp lite sedan tog jag på mig bikinin och la mig ute i solen i en timme. Runt 1pm, åkte jag och Peggy tåg in till Tempe, Mill Ave. Där mötte vi upp 2 andra tjejer, vi åt frozen yogurt, kollade på en jätte fin parad och åt god mexikansk mat! Var en väldigt trevlig kväll igår. Skönt att vara ledig och få träffa lite andra människor än familjen. 
Chicago resan var super bra! men det känns ganska bra att vara hemma i Phoenix igen, så man får lite värme haha. 
 
idag skulle jag försöka sova ut, gick inte så bra. Vaknade 9am, jag verkar inte kunna sova längre än så. Jag tränade lite styrka sedan åt jag en god frukost med värd familjen. Efter frukosten la jag mig ute och solade i ca 2 timmar, aaas skönt. Solen är så jäkla varm, farligt stark också.  Nu ska jag nog strax iväg och möta upp Peggy, hon är och tatuerar sig någonstans i Downtown Phoenix. Jag tror vi ska åka och shoppa lite efter, ev en fika på Starbucks.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona