Legoland

 
Idag har jag och Ev varit på Legoland! Vi var där i ca 3 timmar och bara roade oss, eller han roade sig iaf haha. 
Det var stort, men ändå mindre än jag trodde att det skulle vara. Ev är fortfarande ganska liten så han vågade sig inte på 4D Lego filmen eller Lego karusellen, vilket gjorde att vi endast kollade runt på lego grejer. Men det var mysigt ändå, Ev hoppade lite i hoppborg, byggde lego och åt god lunch så vi båda hade en mysig dag.
 
Efter Legoland så åkte vi hem igen, kollade lite på The chipmunks och gick sedan ut för en promenad. I köket står 5 stycken och förbereder mat inför Thanksgiving imorgon, heeelt galet mycket mat. Det ligger döda kalkoner överallt haha. Ska bli spännande att se. 
 
Imorgon ska jag upp tidigt! Min moster är i Chicago så jag ska ta 07:28 tåget in till stan för att träffa henne, det ska bli roligt.
 
Nu ska jag se CM i vanlig ordning, sedan sova! 
Jag är trött hela tiden, jag kan ju knappast vara jet lagd fortfarande??, jätte skumt är det iaf.
 
Puss&Kram Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona