Gallo Blanco

Slapp dag idag! Jobbade bara mellan 7am - 10:30 am. När jag slutat så åkte jag iväg till Builtmore för att lämna tillbaka en väska som var trasig, dom tog inte tillbaka den så det sket sig. Åkte sedan vidare till Ev´s skola för att hämta upp hans mjukisdjur och lite sånna grejer, vidare sen till en körskola för att hämta upp en teoribok. Det låter lite, men avstånden mellan allt här är så stort så allt tog nästan 3 timmar haha. 
 
Värmammans syster är här med henne son. Dom kom hit runt 11:00am i morse. Fullt ös här hemma, pojkarna busar som satan. Jag har skypeat med mamma en snabbis sedan har jag legat ute och läst en bok i 2 timmar, skönt med kvällssolen. Nu har jag precis duschat, klockan 5:30pm ska jag möta upp 3 tjejer på Gallo Blanco, det är en resturang som ska ha super bra mat + Happy Hour nu under eftermiddagen. 
 
Jag ska börja kolla adressen till resturangen nu sedan göra mig klar för att åka iväg. 
Ledig hela dagen i morgon med! super skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona