Galet redo att åka tillbaka till sommaren!

 
Godmorgon!.. kl. här är 04:35am, trött som ett hus är jag. Har precis packat ihop det sista och tvättat av ansiktet. Vi ska börja packa bilen om typ 10 min. Somnade fööör sent igår, runt 1am. Sen vaknade jag av mig själv 3am och satte på CM på datorn i sömnen? ända tills jag insåg att jag kunde sova en hel timme till haha. Stressad tjej, jag är alltid så här när jag ska resa.
 
Vädret i Phoenix är varmt och skönt, längtar ihjäl mig efter att få komma hem och dra på mig bikinin igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona